dijous, 7 de maig del 2009

Laura: felicitats pel teu aniversari.

Encara recordo aquell 7 de maig de 1991. Era quasi l'hora de plegar de la feina quan vaig rebre una trucada dient-me que JA ERA TIETA!! i que l'ésser que ho feia possible era una preciosa nena que es deia Laura. Quan arribà l'hora de plegar, vaig córrer fins a l'Hospital per tal de felicitar al meu germà i a la meva cunyada i per conèixer qui faria possible un canvi en la meva vida. De sobte, els meus ulls canviaren: aquella petita bellesa m'omplí el meu cor de sentiments mai sommiats. En el meu rostre es dibuixà un somriure ple que expressava tota la felicitat que sentia. Laura, des d'aquest món et volia fer expressar-te el meu desig de que siguis plenament feliç en el teu 18è. aniversari... 18 són una bona pila però el més important és que ja tens la majoria d'edat. Aviat tindràs el carnet, aviat estaràs a la UNI estudiant allò que vols. Sempre has estat una persona responsable i a partir d'ara segur que ho continuaràs demostrant. Gràcies per formar part del meu món.

Una petita gran joia

Fou la primavera,
brota la natura,
i al mig del meu jardí
va néixer una flor.

Amb la seva bellesa,
es convertí en una princesa
que ompli de joia 
el fons del meu cor.

Laura, Laura, Laura,
el nom resona dins meu
i una immensa alegria
s'endinsa en la meva vida.

La bella princesa 
en féu més planer el camí
El buit del temps s'ompli
d'una intensa felicitat.

Laura, Laura, Laura,
et convertires en la meva flor
i de tu en tindré cura
perquè floreixis en el meu cor.
(by volcagarrotxa)