dimecres, 22 d’octubre del 2008

Taller de ceràmica: Peça 1

L'any passat, i aconsellada per gent que m'estima, em vaig apuntar a l'Escola d'Expressió Municipal d'Olot per aprendre una mica a treballar el fang. El grup de gent amb el caliu que es va generar entre tots i totes més la nostra "profe" em van animar a apuntar-me de nou aquest any (tot i l'exorbitant pujada de preus). Aquest any repetim tres persones i n'hi ha dues de noves. El grup és més reduït però considero que m'és una estona molt saludable i a més noto que, poc a poc, vaig aprenent. Tant l'any passat com aquest he començat creant peces a partir de la tècnica dels "xurros" i la peça d'aquest any (s'està fent) comparant-la amb la del novembre passat no té res a veure. Poc a poc, aniré posant imatges d'algunes de les peces que he fet o faré:
Peça 1: cremador d'incens (elaborat a casa amb fang que no necessita coure's)