diumenge, 2 de novembre del 2008

Els records de la família

Dins els records que m'han portat els amics estimats, també tinc un espai pels que en algun moment del temps algún membre de la família m'ha portat i els quals els hi tinc una estima molt especial.

Entre ells, tinc que els em varen portar el meu germà i la meva cunyada en una sortida que varen fer a França fa molts i molts anys i que són unes figures que van de "parelleta" i que són molt macos (com ells dos):

La "parelleta" de França


O un Nadal, que en varen regalar aquest arbre tradicional finlandès. La tradició és que agafis un tros de l'arbre i l'emboliquis amb un desig. El guardis separat de l'arbre i segur que al final aquest tros tornarà a l'arbre, la qual cosa voldrà dir que el desig s'ha complert.l

Arbre tradició finlandesa


O un altre que també hi tinc un record molt especial és aquest de la meva neboda Laura, quan va fer la seva primera sortida amb l'escola cap a Barcelona, Com que sap que sóc barcelonista em va portar aquest iman per a la meva nevera:

Iman del Barça


Els meus pares també han pensat en mi. En un viatge familiar que varen fer ells, amb el meu germà i la meva cunyada, les meves dues nebodes (o sia les seves netes) i els sogres del meu germà, a la Val d'Aran, em varen portar aquesta parelleta de mússols. Qué bonics que són !!, eh ?

Mússols de la Val d'Aran