dilluns, 13 d’abril del 2009

Fer dels somnis una realitat


En aquests moments, m’agradaria ser el meu propi geni. No vull viure pendent de la màgia, de la sort o de les constel•lacions estel•lars: Vull aconseguir el meu somni !.

La meva felicitat esdevindrà si puc obtenir les coses desitjades. 

Tinc clar que l’èxit no és una parada, és un viatge. No és tant aconseguir tot allò que desitjo sinó experimentar l’alegria i l’optimisme que m’envolta quan vaig fent el camí per arribar-hi.



El meu desig és possible, me’l mereixo i me l’haig de poder permetre. Difuminar la por al desengany si no l’aconsegueixo. Més tard o més aviat, cada cosa anhelada serà atesa. Paciència i confiança !, cada cosa esdevé quan li toca. No seré jo que posi resistència a la meva felicitat.

“Desitjar” ha de ser una motivació per a aconseguir allò somniat. Cal dotar al desig de la importància justa, ni excessiva ni reduïda. Només així obtindré la il•lusió necessària per anar fent camí. No n’hi ha prou amb posar molta empenta al començament per acabar abandonant el somni. Cal tenir paciència, caminar poc a poc. Així serà més fàcil sortejar els obstacles que puguin aparèixer. Cal que estigui animada, no en aparença sinó en profunditat. El meu desig no és una necessitat bàsica i ja està: És un somni !. M’envolto de les coses de gran bellesa interior com ara: una bonica cançó, una passejada pel mar o per la muntanya, la visualització dels records més entranyables, ...

Fer realitat el somni no depèn de la meva ànima. Ella no m’ajudarà ni em donarà consells. Ella només m’ensenyarà el camí a seguir. El somni es farà realitat pas a pas. Només haig de donar una volta per la meva vida per adonar-me que alguns dels somnis s’han fet realitat; d’altres, potser no. Però el camí recorregut ha estat intens, vibrant, emocionant i enriquidor. Un primer pas és demanar-lo al meu interior. No cal desvariar sobre el futur. De qualsevol oportunitat, em cal treure’n profit; de qualsevol oferiment d’ajuda, em cal acceptar-lo; de cada un dels passos que m’apropin al somni, em cal estar agraïda.

El meu somni :
“Que la fada faci realitat el desig de l’”Àngel””