dijous, 16 d’abril del 2009

Records especials

Dins la meva capseta també hi ha un racó pels regals especials. Tot i que cada un té el seu carisma, aquests aporten una sensibilitat diferent pel moment en què els he rebut o perquè la persona que me'ls ha donat em volien expressar alguna cosa més.

La fada de l'amistat "Anneta".

Me la va regalar la meva cunyada i el meu germà en un nadal molt especial ja que feia poc que havia mort el meu pare i em sentia molt buïda. El nom d'"Anneta" li vaig posar perquè la meva iaia paterna es deia Anna, però tothom la coneixia per l'Anneta. Era la iaia que va viure a casa nostra fins que ens deixà quan jo tenia uns 6 anys. Tot i que era molt petita encara recordo les seves macedònies o el seu xucamulla (pa xucat en vi i sucre...) per berenar quan arribàvem de l'escola. Ara la tinc a la sala d'estar on la puc veure sempre i li explico coses meves.

Els gnoms pagesos.

Aquests me'ls van regalar dues amigues molt especials: la Montse i l'Anna (germanes). Amb l'Anna vam viure juntes l'experiència de ser "pilots" de la UOC. Tota una novetat per aquella època de l'any 1995. Les dues varem viure el fet ser seleccionades amb el grup de 100 persones per la Diplomatura d'Empresarials. Vam compartir les trobades a Mataró, Girona, Manresa, Reus i als darrers anys a Bellaterra o a Barcelona.. La seva família em varen acollir amb els braços oberts. La Montse, s'incorporà una mica més tard però a ella també la connec perquè treballem juntes. Són dues persones molt fidels i sinceres.